В этом году объем рекламного рынка в Украине сократится на 42% в долларовом эквиваленте и составит всего лишь $300 млн. Такой прогноз сделал сейлз-хаус StarLightSales (продает рекламу телеканалов StarLightMedia).
При этом, по данным этой же компании, в национальной валюте украинским медийщикам в 2015 г. удастся заработать около 6,9 млрд грн. И падение рынка по отношение к прошлому году составит только 2%.
Напомним, по итогам 2014 г. украинский медиарынок в гривне просел на 23% и составил всего лишь 7 млрд грн. Тогда как еще в 2013 г. его объем достигал 9,1 млрд грн.
Как писал «Капитал», украинский рынок наружной рекламы заждался реформ.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023