За последние три месяца потребительское поведение россиян значительно изменилось: большинство опрошенных пытаются экономить.
Об этом сообщает Капитал со ссылкой на данные исследования фонда «Общественное мнение».
При этом более половины россиян пытаются больше экономить на продуктах питания: в первую очередь — на мясе и птице, сыре и колбасе, а также фруктах.
39% стали покупать продукты более дешевых марок, 31% опрошенных вообще отказались от покупки некоторых продуктов, еще 29% респондентов стали покупать меньше продуктов.
Еще 43% россиян пытаются экономить на одежде, обуви и других непродовольственных товарах.
Ранее сообщалось, что в России, согласно исследованию, стало больше людей, живущих за чертой бедности.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023