Украина должна закрепить за собой геополитическую позицию первой европейской страны на Шелковом пути, при этом, одним из вариантов продолжения маршрута могут стать страны Балтии. Об этом заявил вице-премьер-министр Геннадий Зубко сегодня в Киеве, информирует Капитал со ссылкой на Правительственный портал.
«Запускаем через транспортный коридор от Черного моря до стран Балтии дополнительный коридор, соединенный поездом „Викинг“, объемы которого ориентировочно будут составлять до 1 млн тонн грузопотока», — сообщил Зубко.
Он также выразил уверенность, что Венгрия, Словакия и Польша заинтересованы в том, чтобы грузопоток из Центральной Азии шел именно через Украину.
«В условиях конфликта с РФ новый маршрут является стратегическим для сохранения транзитного потенциала Украины. Это – альтернатива сухопутным экспортным маршрутам до Центральной Азии и Китая, объемы которых в 2015-м достигли 1 млн тонн железной и 800 тыс. тонн автотранспортом», - отметил Зубко.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Этот проект экономически не выгоден. Много перевалки, морские перевозки не надёжны.