Коммунальное предприятие «Киевпастранс» объявило тендер на закупку 40 низкопольных трамваев длиной более 26 метров с ожидаемой стоимостью поставки на уровне 1,95 млрд грн с НДС и сроком полезной эксплуатации не менее 15 лет.
Таким образом, средняя цена одного трамвая составляет 48,65 млн гривен, передает ЦТС.
Согласно тендерной документации на портале ProZorro, заявки для участия в тендере принимаются до полудня 29 мая, начало аукциона запланировано на 4 июля.
Победитель тендера должен будет поставить трамваи до 29 декабря 2017 года с трехлетним гарантийным сроком обслуживания с дня ввода в эксплуатацию. Они должны быть произведены в 2017 году.
Читайте также: Кабмин увеличил объем предоплаты при закупке автобусов и трамваев
В закупаемых трамваях будет 60 или более мест для сидения, а максимальная скорость движения составит не менее 70 км/ч.
В загруженном состоянии они должны быть способны разгоняться на горизонтальном участке пути до скорости 45 км/ч меньше, чем за 20 секунд.
В конструкции будут использоваться прислонно-сдвижные двери вместо наиболее распространенных в киевских трамваях дверей-гармошек.
Автономный ход при снаряженной массе на горизонтальной прямой должен составлять не менее 600 метров.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Купуйте Електрон, підтримайте нарешті вітчизняного виробника не лише словами але і контрактами. дайте можливість їм розвиватися, це зарплати людям і податки в український же бюджет!!! Досить і того що ви 100 мазів купили колиє 2 свої заводи! Богдан і Електрон!
Купуйте трамваї, але не пшецькі - виробник сумнівний (без належного досвіду роботи компанія- проте з гонором та бажанням швидкого збагачення. Доречі самі поляки віддають перевагу старим швейцарським та голлагдським трамваях на вулицях своїх міст, а власних якось менше). Не годяться польські трамваї для Києва - закороткі, потрібно 5 секцій, а не три (у нас багато пасажирів. Це було б добре для невеликих міст.), дверей мало - у середній секції - взагалі дверей нема, місць для сидіння - мало, а ті що є - один напроти одного (некомфотртно навіть дивитись, а якщо сяде "великий Кличко" - проблеми будуть для усіх 3-х сусідів, багато місць біля вікон - просто підняті вверх (колеса заважають). Розумію, що можливо поляки зацікавлюють економічно, але купуйте таку продукцію тривалого вкористання - лише у лідерів. Є німецькі - Сіменси (трамваї) або хоча б чешські - там де є досвід та продумана до дрібниць якість. А польські "трамваї" - так собі - тільки того, що новенькі...... Все інше - Мінусю