Один из крупнейших производителей пива и напитков в Украине корпорация «Оболонь» начала выпуск соков прямого отжима под торговой маркой «Дарунок саду». Об этом говорится в сообщении компании.
В нем отмечено, что сок производится только в период сбора урожая — в сентябре-ноябре, но реализуется на протяжении года.
Как сообщает «Лига», цена за 3-литровую упаковку составит около 60 грн.
Технология прямого отжима используется в части продукции Садочок (производитель PepsiCo), Galicia (компания T.B. Fruit) и ПрямоСік (Vitmark). Но их цена значительно ниже: литровая упаковка Galicia стоит 13-15 грн, ПрямоСік и Садочок — 11-12 грн.
Согласно сообщению, сок уже поступил в розничную продажу в продуктовых сетях.
Напомним, 2012 г. корпорация «Оболонь» закончила с чистой прибылью 123,013 млн грн, увеличив чистый доход на 14,4%, или на 488 млн грн до 3,887 млрд грн по сравнению с 2011 г.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Если потребление пива падает и оборудование будет простаивать, то почему бы его не использовать для производства соков. Я думаю, что это рациональный и хозяйственный подход.
Ярослав, згоден з Вами, ситуація не просто, влада вимагає від пивоварів збільшити надходження до бюджету, а в той же час не піднімає доходи громадян, відповідно потрібність продукту може знизитися, відповідно і надходження також.
Якщо ситуація з пивом буде розвиватися в такому ж напрямку, то пивовари можуть втратити чимало коштів, деякі компанії вже втрачають свій прибуток.