e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Киевские власти переплатят за трамваи вдвое и лишат работы свои предприятия
23.10.2014 / 08:30ИМХо, г-н Попов кажись не в курсе стоимости львовского трамвая. Откель взялось 2 ляма евриков? Новий трехсекционный трам от «Электрона» стоит около 12 млн. гривен, причем он абсолютно новый, с асинхоронными приводами, полность низкопольный и современный, а любимое детище Попова трамвай «Каштан», т.е. не очень удачно подрихтованая «Татра» Т3 с ведущими тележками 60-х годов прошлого века (правда, гордым с довеском в имени UA) стоит 10 лимонов гривен. Да и то уже ржавеет по ходу:(