e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Киевские власти переплатят за трамваи вдвое и лишат работы свои предприятия
23.10.2014 / 08:30Я живу во Львове, когда первый трамвай Электрон появился, то на радость всем родителям дети просились кататься не в парке на качелях, а на "электронном трамвае". Жена до сих пор просит, чтобы на электроне проехаться. Сам пару раз прокатился, то себя человеком чувствуешь, прям как в Европу уже попал. И людей в нем больше ездит, чем в обычных трамваях, так как комфортнее. Насчет "каштанов" - то читал что он устарел лет на 20, и 10млн грн при курсе доллара 8, 25 грн. > http://vz.ua/publication/18219-novyi_kievskii_tramvai_okazalsya_ustarevshim