e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
За два года ГП «Антонов» не передало заказчикам ни одного нового самолета
23.04.2017 / 11:13Давайте пойдем от обратного: работники Антонова зарплату 2 года получают? Если да, то финансирование от государства идет. Далее. Известно, что должна проводиться сертификация новых моделей самолетов в ЕС. Она идет или нет? Если да, то тогда логический вопрос - зачем выпускать модель самолета без сертификации , где цена будет заведомо ниже, чем у сертифицированного, а доверия и значит рынок сбыта-заведомо уже. Статья из серии : старое руководство хорошее, а новое - плохое. Вот и все рассуждения.