Китайские ученые опубликовали в научном журнале Acta Aerodynamica Sinica статью, где пришли к выводу, что оснащение локомотива и пассажирских вагонов пятью парами небольших крыльев снизит нагрузку на шасси на 30%. Это позволит увеличить скорость поездов еще больше, не переходя на составы на магнитной подушке.
Сейчас максимальная скорость поездов в Китае составляет 350 км\ч. Добавление крыльев позволит локомотивам развивать скорость до 450 км\ч. Крылья следует располагать на расстоянии от полутора до двух метров от земли. Ниже нельзя из-за турбулентности, а более высокое расположение будет мешать инфраструктуре. Крылья также могут привести к новым техническим проблемам, а также увеличению шума и вибраций.
В 1980-е годы японские инженеры уже предлагали делать поезда с крыльями, первые тесты прошли успешно. Однако размах крыла оказался слишком большим, чтобы можно было подходить к платформам и маневрировать на поворотах. Вариант с пятью небольшими крыльями поможет решить эту проблему, как считают китайские ученые.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023