В 2014 году объем рынка медийной интернет-рекламы в Украине достиг 1,014 млрд грн.
Об этом свидетельствуют результаты исследования, проведенного Интернет ассоциацией Украины.
Таким образом, в гривневом эквиваленте объем рынка вырос на 10,7%, по сравнению с 2013 г. Доля прямых продаж рекламы составила 42%.
Практически половина всех рекламных поступлений (49,1%) пришлось на баннерную рекламу. Доля in-stream video (реклама в видеоплеере pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) составила 27,9%. In-page video (content-roll) — 7,6%.
На другие нестандартные решения пришлось 10,4% — это всплывающие окна pop-up и pop-under, форматы catfish и screenglide, синхронные баннеры, фронтлайны, полноэкранная реклама, звуковая реклама в цифровом аудиопотоке, другие подобные проявления.
Спонсорство в прошлом году заняло долю в 5%.
По данным Всеукраинской рекламной коалиции, объем всего рынка интернет-рекламы (включая контекстную, которую ИнАУ не включала в исследование) в 2014 году вырос, по сравнению с предыдущим годом, на 3 % до 2,115 млрд грн. Впрочем, рост объемов интернет-рекламы является довольно условным и не должен никого вводить в заблуждение, уточняет директор ВРК Максим Лазебник. «Вспомните о долларовых поисковиках и социальных сетях и возьмите в руки гривневый калькулятор», — пояснил он.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023