e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Рада сделала очередное послабление для «евробляхеров»
12.09.2019 / 11:18История с "евробляхами" началась с лазеек в законодательстве, которой воспользовались умелые дельцы. Тем не менее проблема стала общенациональной, а нужно ездить на законных украинских номерах. Бить украинцев гривной, не совсем выход и это прекрасно понимают политики, будущее "евроблях" довольно туманное. Хотя узаконить авто не есть проблема. Можна быстро найти исполнителя по оформлению авто через сервисы в интернет не выходя из дома. Как пример, Варта https://varta.ua/ru/, украинский проект по пригону автомобилей.