e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
АМКУ оштрафовал на 21 млн грн одного из мобильных операторов
15.12.2017 / 15:30Київстар повідомляє, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів. Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.
Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.
Тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації.
Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається