e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Италия ввела режим открытого неба с Украиной
29.03.2016 / 12:06Андрей Гук еще и у кого то авторитетом пользуется. Я бы побоялся размещать его статьи в таком авторитетном издании. Он же мошенник, у многих юристов и экспертов перестал пользоваться доверием. Он же помогает олигарху Мерхежу поднять репутацию его авиакомпаний, помогает штрафы и налоги не уплачивать. Да и сам любитель кидать людей на большие деньги. http://www.from-ua.com/articles/384361-andrii-guk-yak-prikrii-precident-u-vitchiznyanii-yurispundencii.html
Железнодорожники просят правительство оплатить долги «Укрзализныци»
23.06.2015 / 12:31То есть таким образом простить долги управленцам Укрзализныци? Мне кажется, что наши власти сейчас могут на это пойти только в том случае, если в этом будет их интерес. А вот уже что касается развития самого предприятия, то Мининфраструкутры может просто им не заниматься. Так они делают везде. Такое ощущение, что они не знают что входит в их обязанности. Думаю именно из-за их халатного отношения сейчас у нас в стране падает пассажиропоток. Вот Львовский аэропорт из предполагаемых 17 млн пассажиров принял в том году всего полмиллиона. http://www.rbc.ua/rus/analytics/tri-goda-evro-aeroporty-1432826370.html