e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Кратчайшая история рекламы
24.05.2016 / 09:36Итак, рассмотрен следующий тезис:
"*** рекламы вовлечён в весьма ограниченное количество типов деятельности, и способен воспринимать лишь сверхпростые сообщения".
Эмпирически это вроде бы не противоречит фактам. Однако, в статье, в неявном виде, *** рекламы отождествляются со всеми членами общества. В общем случае, это утверждение эмпирически не подтверждается.
Ссылки на Липпмана и Аронсона, безусловно, допустимы, но стоит отметить, что они построены на материале структур общества в США. Особенно, Липпман. И, научностью эти книги, строго говоря, грешат не слишком. Согласно моделям представленным тем же Аронсоном, возникновение СССР, просто не смогло бы произойти. На что СССР, естественно, просто чхнул с высокой колокольни.
P.S. Уважаемый оракул, возможно изменение пропорции проверяемых фактов и пессимизма в ваших статьях - в сторону фактов, разумеется - благоприятным образом может сказаться на глубине вашего материала. Да и утверждение комментатора ниже - Алексея Авльева, о типах деятельности - выглядит весьма резонным.