Государство должно помогать украинскому бизнесу, чтобы он стал конкурентноспособным на глобальных рынках. Об этом в интервью «РБК-Украина» заявил бизнесмен, стратегический инвестор Борис Ложкин.
«Бесспорно, в первую очередь, государство должно не мешать бизнесу, хотя этого и недостаточно. Впрочем, зарегулированность есть везде, и везде на нее жалуются. Но при этом трудно назвать какую-то другую страну, в которой бизнес давит на свое правительство и чего-то добивается. Например, за последние три года правительство отменило около пятисот устаревших нормативных актов, касавшихся государственного контроля над бизнесом. Это трудно не заметить и не оценить по достоинству», — отметил он.
Также Ложкин перечислил целый ряд важных шагов, сделанных за последний год, которые существенно упрощают ведение бизнеса в Украине.
«Значительная часть проблем инвесторов в Украине всегда была связана с возвратом НДС, но я лично уже давно не слышал о том, чтобы у кого-то с этим были серьезные трудности, поскольку запущена система электронного возврата НДС. Продолжаются секторальные улучшения на энергетическом и финансовом рынках. Принят закон „О рынке электроэнергии“, позволяющий имплементировать нормы Третьего энергопакета ЕС, и закон „О фонде энергоэффективности“. НБУ ослабил защитные меры и упростил финансовое регулирование: вернул максимальный срок в 180 дней для оплаты экспортных и импортных операций; увеличил максимальную сумму предоплаты по импортным контрактам, не требующей аккредитива, с 1 до 5 млн долларов; максимальную сумму инвестиций за границу с 50 тысяч долларов в месяц поднял до 2 миллионов долларов в год. Нацбанк также разрешил репатриацию дивидендов, начисленных в 2016 году, и упростил процедуру таких выплат, упростил регистрацию контрактов по привлечению займов в иностранной валюте и условия заключения форвардных сделок», — заявил бизнесмен.
Как сообщалось, Борис Ложкин и Андрей Пивоварский основали инвестиционную компанию. В настоящее время компания «Самаан Капитал» занимается поиском объектов для собственных инвестиций, выход на этап создания инвестиционных фондов и привлечения других инвесторов планируется в течение двух лет.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Я розумію пана Ложкіна як професіонального лобіста олігархів і великого бізнесу, що йому дещо вдавалося на посаді глави Адміністрації Президента (АП). Крім низки відомих плюсів за час роботи Б.Ложкіна, мало хто звертав увагу на руйнівні перекоси фінансових та економічних важелів у реформуванні держави. Йдеться про штучний за розміром і терміном обвал втричі (!) гривні, що визвало тотальну руйнацію внутрішнього ринку внаслідок масового збіднення населення та малого бізнесу. До цього додалося також неоправдане різке зменшення рівня податку на підприємства та бізнес, що обвалило надходження до бюджету та пенсійного фонду.
Підтримка великого бізнесу, переорієнтація ринків збуту з СНД на Європу, Ближній Схід, Південно-східну Азію тощо призвело для порівняного дефіциту споживчих товарів в Україні та значного зростання цін. Тобто, безконтрольний експорт аграрних холдингів та тисяч експортерів – посередників був викликаний непрофесійними діями АП та Уряду, що створили хаос на внутрішньому ринку товарів, енергоносіїв тощо.
Більш того, значно менші ціни на продукти в Європі, ніж в Україні, не збільшили імпорт їх до країни з метою зменшення цін та допомоги українцям. Такі антисоціальні пріоритети АП та Уряду: олігархам і великому бізнесу – значні прибутки, а бідному населенню та малому бізнесу – зростання цін і тарифів, тривала «шокова терапія» з мільйонами біженців – «заробітчан» та зростаючою смертністю малозабезпечених верств населення.
Саме тому більшість населення не довіряє владі та таким Гарантам, керівникам АП та Уряду, як колишній «кризисний менеджер» Б.Ложкін або нинішній глава Уряду В.Гройсман. Складається враження, що вони втратили контроль над соціально-економічною та фінансовою ситуацією в державі.