Прокуратура Польши предъявила обвинения двум смоленским диспетчерам по делу о крушении президентского Ту-154М в апреле 2010 года, к результате которой погибли президент Польши Лех Качиньский и еще 95 человек.
Об этом сообщает Капитал со ссылкой на Русскую службу BBC.
Как заявил журналистам представитель польской прокуратуры Иренеуш Шелонг, диспетчеры не выдали команду об уходе на второй круг.
В документах ведомства описан «хаос», царивший на контрольной башне смоленского аэродрома «Северный».
При этом на экипаже, по мнению военных юристов, также лежит значительная часть вины: в нарушение инструкций пилоты снизились ниже допустимого при густом тумане.
Главная военная прокуратура в Варшаве намерена заслушать показания обвиняемых.
e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023