e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Ансамбль классической музыки имени Лятошинского исполнил три кантаты Баха. Две из них прозвучали в Киеве впервые
08.04.2013 / 06:00ужас, второе имя Баха фильтр не пропускает. )))
Ансамбль классической музыки имени Лятошинского исполнил три кантаты Баха. Две из них прозвучали в Киеве впервые
08.04.2013 / 06:00Есть пара возражений:
"Градусов того внутреннего жара, с которым создавались тексты и музыка времен Реформации, не было в принципе. "
"Музыка времен Реформации" - это по большей части ренессанс и разве что очень раннее барокко.) Музыка Иоганна *** Баха - позднее барокко.
"...богатыми оттенками и устремленными, как то читается в баховских партитурах..."
В баховских партитурах ничего этого не читается), это читается в партитурах маньеристов, для которых характерна склонность к чрезмерной аффектации, а у Баха вся суть в полифонии и орнаментации.)