e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Катар может взять в концессию морпорты «Ольвия» и «Херсон»
31.07.2018 / 17:34В *** есть несколько мест где можно грузить морские карабли с зерном и в не порта - например *** КХП - https://goo.gl/JNrSNA
«Эпицентр» закупит 150 вагонов-зерновозов
20.03.2018 / 18:38Ого - нашли все их элеваторы на интрактивной карте элеваторов agroxy - удивительно ка технологии пошли вперед - стало возможно даже посчитать стоимость железнодорожной логистики на каждом из их элеваторов до порта https://goo.gl/47E2Js - это круто - ну со своими вагонами наверно еще дешевле выходит