e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Продвижение компании в соцсетях: 9 ошибок СЕО
18.08.2015 / 18:45Ирина, такие действия мы в компании проводим самостоятельно. Для мониторинга репутации бренда в Сети используем сервис «Google Alerts». Как он работает, можно посмотреть здесь - https://www.google.com.ua/alerts. Когда в Интернете появляется информация с упоминанием бренда, сразу приходит уведомление. Также для мониторинга можно использовать специализированные программы, например yazzle. В нее вносим интересующие нас брендовые запросы и раз в неделю проводим анализ ТОПа по нужным запросам. Для этого выгружается список страниц, которые есть в ТОПе. Как правило, он меняется раз в две недели. Далее смотрим, что нового добавилось в выдаче. Принимаем решение, как действовать. Если есть негатив, то его можно выбить из ТОПа, закупив на конкурентную страницу очень плохие ссылки (18+, казино и т.д.). Это слегка пошатнет ее позиции. Такой метод лучше не применять. Гораздо эффективней, опубликовать материал позитивного окраса, заточенный под интересующий Вас запрос, на высокоавторитетном ресурсе. Нужно, чтобы таких размещений (с разными текстами) было более 10 на различных ресурсах, тогда вероятность выбить всех «негативщиков» с ТОПа увеличиться в разы.