e-mail: [email protected]
Ідеї оформлення, стиль та весь зміст сайту www.capital.ua є об'єктом авторського права та охороняються законом. Будь-яке використання матеріалів сайту допускається тільки при дотриманні правил передруку і за наявності гіперпосилання на www.capital.ua. Дозволяється використання тільки матеріалів, що знаходяться у відкритому доступі і лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на www.capital.ua www.capital.ua /a>. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Будь-яке використання матеріалів, які знаходяться у закритому доступі та доступні лише зареєстрованим користувачам, допускається лише за попереднім письмовим дозволом правовласника. Категорично заборонено передрук, копіювання, відтворення, зміну або інше використання матеріалів, опублікованих з позначкою в рамках угоди про синдикацію з Financial Times Limited. Використання матеріалів, які містять посилання на агентства France-Presse, Reuters, Інтерфакс-Україна, Українські новини, УНІАН суворо заборонено. Матеріали, позначені знаком публікуються на правах реклами.
Всі права захищені. © 2012 - 2023
Проезд в метро может подорожать до 5 грн
23.10.2013 / 13:35Это умиляет, метро убыточное...
По заявлениям Киевпастранса в среднем в день услугами метрополитена пользуются около двух миллионов человек(это только в одну сторону), получается чистого нала минимум 4 миллиона. Я верю что в штате метрополитена работает около тысячи человек. Исходя из этого суточного дохода хватает чтобы выплатить среднюю по городу зарплату всем сотрудникам. Ещё недельные прибыли пойдут на оплату электричества/налогов/оренды/ремонта.
Вопрос: кудому в карман пойдут деньги за минимум 14 оставшихся рабочих дней?